Thursday 15 December 2011

Today 15122011

Hi, Goodnight everyone

Hari ni.. Adalah hari  yang paling memenatkan betul '~~', bukan penat berjalan tapi penat marah marah- tadi time jln sm si bob, man's,  Time frist jalan tu happy ni jalan sama diaorang tiba tiba datang si hemhem ***** time tu sejuk satu badan time dia senyum dan time dia cakap "Hai, Bell" aku sik tauk mahu jawap apa time ya apa yang aku tahu time ya aku mahu sangat jawap apa yangnya cakap tadi ya. bila aku pandangnya sakit betul hati ni rasa maok jak aku pukul pukulnya time ya, sampai hati betulnya sik rasa apa yang aku rasa nya sik tahu ka "Aku rindu sangat maok dengar suaranya ya"emm dan time ya juak la sikda mood aku mahu bjalan jalan ngan sikdak rasa maok marah marah jak, tapi disebalik kemarahan itu aku happy betul sebab jumpa nya :'( Aku sik tauk kenak aku sayang gilak ngannya dulu nya selalu ada ketika aku happy, sedih, boring, aku bukan selfish aku mahu nya layan aku jak setiap hari aku sik minta nya buat cm ya tapi, kenak nya sik maok kongsi sikit pun kesedihan nya ngan aku kenak nya sik maok kongsi sidikit pun kebahagiannya ngan aku, bila aku tauk dri kawanya yang nya ada girlfriend aku rasa kecewa dan happy gilak, mungkin bginya sik penting untuk aku tauk semua ya.. tapi bgi aku ya sngt penting, hahaha banyak gik cerita yang kamek maok ceritakan dan kamek maok luahkan di blog tok.. #$%#@ tapi sik hal la.. malas kamek maok cerita pnjng pnjng, tkut ktk org boring kelak dengar cerita kamek hahaa nevermind la, apa apa pun ktk orang rasa kamek patut lupakanya ka ?

No comments:

Post a Comment