Tuesday 13 December 2011

Saya rindu kau

Aku rindu sangat sangat sama seseorang tok sik tauk kenak tapi aku udah anggap nya kdak abang aku nya terlalu baik untuk dilupakan aku rasa bertuah sebab kenalnya.. Hari tok masuk 2 bulan 14 hari kmek orang sik bertegur sik bercall macam biasa setiap hari yg kamek lalui sunyi gilak tanpa dengar suaranya.. knk nya sik maok layan kmk cm dlok oh, apa salah kamek ngannya sampai nya sik maok layan kmek, :'\ kdang kdang kmek rasa kmek tok teruk gilak dlok time nya suka kmek, kmek sik pernah pun hargai perasaannya kmek selalu susahkannya kmek tahu kmek jahat gilak mungkin tok balasan Tuhan untuk kmek, kmek terima semua tok dgn hati yang terbuka.. hemhem bila kmek cerita semua masaalah kmek ngannya nya selalu dengar dan selalu hibur kan kamek dan nya selalu buat kamek tenang walaupun dalam keadaan mna pun ..Kamek rindu gilak ngan ktk ***** sorry la kmk sik berani maok sebut namanya siktok.. bila kmk tulis cerita tok kamek rasa tenang gilak, kalau jaklahnya bca apa yang kamek tulis tok.. lepas tok kamek harap nya iboh risau gik kamek sik akan kacau hidupnya gik.. i wii try to forget you, thank sebab bagi aku kenangan yang sangat indah dalam hidupku dan mengajar aku kenal erti sebuah kasih sayang..

No comments:

Post a Comment