Wednesday 28 December 2011

Make memories, 0f 2011

Hi, Assalammualaikum I've been making beautiful memories with all my friend ,  It's almost end of 2011. Seriously the best year I've ever through with all my friend! 

Tidak lama lagi akan menjelang tahun 2012 tahun yang baru azam yang baru, dan semua nya akan baru :'( i'm so so sad. Dua orang kawan dari kecil yang paling saya sayang diaorang pindah school, seorang pindah ke tempat yang sangat jauh, seorang lagi akan berpindah ke smk pantai,  sudah tentu kita tidak dapat bersama dan belajar di kelas yang sama lagi kan, :'( I will miss you all tika, pidah, Aku akan sunyi d school tanpa kamu dua, bayangkan lah sejak darjah 4 kita sama sama satu kelas agama sma sama, trus masuk form1, form2, school yang sama dan msuk form 3 kamu dua tinggal kan aku :'(  sampai hati kamu kan, but nevermind lah.. aku pasti akan rindu untuk berkongsi cerita sama kamu dua To: pidah aku mesti aku akan rindu kan suara kau menyanyi di kelas nanti dan kau selalu bteriak haha, tapi thank ah kau selalu ada ketika aku perlu kan petolongan dari kau, walaupun kau agak kasar sikit tapi aku tahu kau baik.. aku tidak tahu bila boleh jumpa sama kau lagi dear aku rindu sangat sama kau really,  kau seorang kawan yang boleh simpan rahsia aku rindu mahu becerita sama kau dear  don't forget me k-'', :'(  To: tika ingat kan time sekolah rendah kita dua memang satu kepala everthing kita lakukan semua bersama kan hihi time main bola tampar, hihi aku selalu sama kau time sekolah rendah hihi i will never forget the memories with you dear.. walaupun perangai kau ni tidak suka mengalah but aku tahu kau baik, kau pun mahu pindah school ke smk. pantai ya aku tahu sekolah smk pantai dan smk mutiara dekat  but sdah tentu semuanya akan berubah kan, pagi pagi tidak lagi dapat pergi kantin sama sama, time rehat tidak dapat lgi makan nasi ayam makcik kantin haaa-  Pidah, tika kamu take care k.. i will miss kamu dua :'(  



I LOVE  MY FRIEND ♥ Memories 2011 with them 

Ketika senang ketika susah kita selalu bersama kan.. bila ada persilisihan faham kita selalu cuba untuk menyelesaikannya degan cara baik. Don't forget semua kenangan d antara kita k, walaupun kita semua tidak satu School lagi :'( 




No comments:

Post a Comment